سفارش تبلیغ
صبا ویژن




























روزنامه بهار در اقدامی ناشایست سالروز شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) را سالروز (وفات و ارتحال ملکوتی) عنوان نمود . این در حالیست که در تقویم رسمی کشور فردا یکشنبه سالروز شهادت درج شده و سراسر کشور تعطیل رسمی میباشد .

به گزارش موعود در حالیکه شیعیان و محبین اهل بیت (علیهم السلام)  در سالروز شهادت مظلومانه حضرت صدیقه طاهره، فاطمه زهرا (سلام الله علیها) بدست غاصبین خلافت و دشمنان خاندان ولایت، در سراسر جهان مجالس سوگواری بر پا نموده اند اقدام ناشایست دو روزنامه کشور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) که شهادت بانوی دوعالم را ارتحال و وفات عنوان نموده اند خشم بسیاری از شیعیان و محبین اهل بیت (علیهم السلام ) را بر انگیخت .
روزنامه بهار در اقدامی ناشایست سالروز شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) را سالروز وفات عنوان نمودند . این در حالیست که در تقویم رسمی کشور فردا یکشنبه سالروز شهادت درج شده و سراسر کشور تعطیل رسمی میباشد .
براستی مدیران این روزنامه کشور این چنین از بی سوادی مذهبی رنج می برند!؟ یا تفکرات وهابیت در برخی مطبوعات کشور نیز نفوذ نموده و متولیان فرهنگی در خواب غفلت بسر می برند و مجوزهای مطبوعات را بدون هیچ دقتی به مدیران آنان تقدیم می کنند.
امیدواریم این اقدام یک اشتباه بوده و این دو روزنامه هر چه سریعتر از ملت بزرگ ایران به دلیل این خطای فاحش عذرخواهی نمایند .
شایان ذکر است برخی از رسانه های نوشتاری با عنوانی چون عروج ملکوتی و ... از بکار بردن لفظ شهادت خودداری نمودند .

 

منبع: شیعه نیوز


نوشته شده در دوشنبه 92/1/26ساعت 11:44 صبح توسط در انتظارِ آفتاب نظرات ( ) |


Design By : Pichak