سفارش تبلیغ
صبا ویژن




























به گزارش مصاف به نقل از شیعه آنلاین، عید نوروز از اعیاد ملی ایرانیان قدیم بوده و تا به امروز هم ادامه دارد. روایاتی نیز در برخی کتب حدیث در مورد عید نوروز وجود دارد.

اما متأسفانه سیزدهمین روز عید نوروز که به نام "سیزده بدر" معروف است، در میان عموم مردم روزی "نحس" نامیده می شود از همین رو اصطلاحا می گویند باید از خانه خارج شویم تا سیزده را در کنیم.

بررسی انجام شده نشان می دهد که معرفی شماره و یا روز 13، توطئه ای است که از سوی یهودیان صورت گرفته است.

با توجه به اینکه مولای متقیان حضرت علی علیه السلام در روز "13 رجب" متولد شده، یهودیان با ایجاد شبهه و نحس خواندن سیزدهم فروردین، تلاش کرده اند که امیرالمؤمنین علیه السلام را تخریب کنند.

ناگفته نماند، این تنها توطئه یهودیان علیه حضرت علی علیه السلام نیست. بلکه در میان عموم مردم، از قرن های گذشته ضرب المثلی وجود دارد که می گویند "خودت را به کوچه علی چپ نزن". یهودیان با ساختن این ضرب المثل و جا انداختن آن، تلاش کرده اند، امیرالمؤمنین علیه السلام را به اصطلاح منحرف معرفی کنند.

توطئه دیگر یهودیان، عبارت "تا سه نشه بازی نشه" است. در واقع آنان تلاش کرده اند جا بیاندازند که "تا سه خلیفه اول حکومت نکنند، نوبت نفر چهارم یعنی حضرت علی علیه السلام برای حکومت داری نخواهد رسید."

 

منبع : شیعه آنلاین،مصاف


نوشته شده در دوشنبه 92/1/19ساعت 3:39 عصر توسط در انتظارِ آفتاب نظرات ( ) |


Design By : Pichak