سفارش تبلیغ
صبا ویژن




























وقتی زود و تند آماده میشدن میگفت بریم؟ اونها که میدونستند میگفتن: برو بریم. اما تازه واردها با تعجب میپرسیدند کجا؟ اونوقت همه در جواب میگفتن: قربون امام! "شادی روح امام و شهدا صلوات"


نوشته شده در چهارشنبه 92/1/21ساعت 11:53 صبح توسط در انتظارِ آفتاب نظرات ( ) |

یادمان نرود: گاهی به گناه به اندازه یک کلیک فاصله داریم... یادمان نرود: فضای مجازی هم محضر خداست... در روز حساب تمام این سایت ها،...تمام کلیک ها...یاهو مسنجر...آیدی ها.. چت روم ها...لایک ها و ... به حرف می آیند و گواهی می دهند بر کارهایمان.... نکند که شرمنده شویم... گاهی روی مانیتور کامپیوتر بچسبانیم ورود شیطان ممنوع....


نوشته شده در چهارشنبه 92/1/21ساعت 11:29 صبح توسط در انتظارِ آفتاب نظرات ( ) |

 

میدانید تا کی برای آدم ها جذابید! تا زمانیکه مجهولید. میدانید تاکی برای آدمهامهم اید! تا زمانیکه همه چیزتان رانمیدانند . آدم ها چرا اینقدر همچنین اید!


نوشته شده در سه شنبه 92/1/20ساعت 11:12 صبح توسط در انتظارِ آفتاب نظرات ( ) |

 یک گروه هکری موسوم به "مجاهدون الاحرار" پایگاه‌های اینترنتی پلیس منطقه الشرقیه، دادستانی الباحه و شورای شهر استان الدقیق عربستان را هک کردند.


به گزارش مصاف به نقل از شبکه العالم، هکرها با صدور بیانیه ای اعلام کردند: این اقدام در پاسخ به اتهام محارب بودن به " شیخ نمر باقر النمر" روحانی برجسته عربستان و احتمال صدور حکم اعدام برای وی انجام شده است.

هکرها در بیانیه خود اعلام کردند که این اقدام هشداری به رژیم آل سعود و تشویق آن به فیلترنکردن پایگاه‌های اینترنتی مستقل و آزادسازی زندانیان به ویژه 18 زندانی که به دروغ به جاسوسی متهم شده اند، می باشد.

اقدام مزبور که تحت عنوان دفاع از آزادی اطلاع رسانی صورت گرفت، شعارش "آزادی اطلاع رسانی، آغاز سقوط آل سعود" است.

صادرکنندگان این بیانیه تهدید کردند اگر مسئولان سعودی از آزادی شیخ النمر خودداری کنند، اطلاعاتی را که دارند، در پایگاههای اینترنتی منتشر خواهند کرد.

گروه "مجاهدون الاحرار" پیشتر توانسته بود پایگاه‌های اینترنتی دادستانی جازان و وزارت تامین اجتماعی عربستان سعودی را هک کند.

 

منبع : موعود


نوشته شده در دوشنبه 92/1/19ساعت 4:21 عصر توسط در انتظارِ آفتاب نظرات ( ) |

به گزارش مصاف به نقل از سایت صدای روسیه(RUVR)، رژیم صهیونیستی و ایالات متحده آمریکا در آذربایجان یک پایگاه نظارت الکترونیکی برای پیگیری حوادث داخل ایران مستقر کردند.

با توجه به برخی از گزارش ها، صهیونیست ها در صورت حمله نظامی به ایران از سرزمین گرجستان و آذربایجان استفاده خواهد کرد.

به گزارش رادیوی آمریکایی WNWI، ایالات متحده آمریکا به دنبال جلب این کشورها به رزمایش های خود است. وزیر دفاع آمریکا بعد از رزمایش نظامی منظم سالانه گرجستانی و آمریکایی گفت که در سال 2014 به احتمال زیاد ترکیه و آذربایجان به این رزمایش ها بپیوندند. تفلیس با این کشورها همکاری های نظامی "ویژه" دارد.

در حال حاضر در آذربایجان تمرکز نیروهای آمریکایی و صهیونیستی مشاهده می شود اما نه واشنگتن و نه تل آویو هرگز اعتراف نخواهند کرد که نیروهای آنها در نزدیکی مرز ایران متمرکز شده اند. با این حال، رژیم صهیونیستی بخش قابل توجهی از نیروی هوایی خود را در آذربایجان متمرکز کرد

 

منبع : موعود، مصاف


نوشته شده در دوشنبه 92/1/19ساعت 4:21 عصر توسط در انتظارِ آفتاب نظرات ( ) |

 

به گزارش مصاف به نقل از شیعه آنلاین، شبکه ایران نوشت: بالاترین مقام وهابیت در عربستان این هفته خطبه های نماز جمعه خود را به تکفیر و دشنام گویی به تشیع اختصاص داد.

مفتی عربستان طی اظهاراتی از مسئولان سیاسی و مذهبی جهان اسلام خواست تا با گسترش تشیع مقابله کنند.

به گزارش روزنامه مصری الیوم السابع، عبدالعزیز بن عبدالله آل شیخ، مفتی عربستان در خطابه‌های نماز جمعه در مسجدی در ریاض، پایتخت عربستان مدعی شد: مذهب تشیع عقاید مسلمانان را هدف قرار داده است لذا از بزرگان سیاسی و مذهبی جهان اسلام می‌خواهم تا با تشیع مقابله کنند.

وی افزود: کشورهای خارجی تلاش می‌کنند تا از اموال مسلمانان برای ضربه زدن به امت اسلام و جنگ علیه مسلمانان سوء استفاده کنند.

مفتی عربستان ضمن تاکید بر رویارویی با تشیع، مذهب تشیع را مذهبی باطل خواندن و خواهان جلوگیری از گسترش آن شد.

 

منبع : شیعه آنلاین


نوشته شده در دوشنبه 92/1/19ساعت 4:20 عصر توسط در انتظارِ آفتاب نظرات ( ) |


به گزارش مصاف به نقل از جهان به نقل از بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)، مرحوم آیت‌الله حسنعلی اصفهانی مشهور به «شیخ نخودکی» در طول 8 دهه عمر پربرکت خود کرامات بسیاری را رقم زد که مهم‌ترین آن‌ها تشرّف نزد امام علی‌بن موسی‌الرضا(ع) است. این کرامت‌ها در سایه انس با قرآن و خواندن نماز اول وقت حاصل شد.

در قدیم که شهر مشهد مقدس به گستردگی کنونی نبود،‌ روستای معروفی به نام «نخودک» کنار آن قرار داشت که شهرت خود را مرهون «شیخ حسنعلی اصفهانی» مشهور به شیخ نخودکی است.

این عارف، فقیه و فیلسوف بزرگ متولد سال 1241 در اصفهان است و از اساتید مشهور وی می‌توان میرزا جهانگیر خان قشقایی را نام برد. آیت‌الله نخودکی در مقطعی نیز با شهید مدرس هم‌حجره‌ای بوده است.

اما بیشترین شهرت شیخ نخودکی به دلیل کرامات اوست که از جمله آن‌ها می‌توان به تشرف نزد حضرت خضر نبی و امام رضا علیهما السلام اشاره کرد.

وی همچنین دارای قدرت‌های ماورائی از جمله طی‌الارض، آگاهی از غیب، چشم برزخی،‌ دم مسیحایی و ... بود.

او این قدرت‌های الهی را با تهجد، توکل، شب‌زنده‌داری، خواندن نماز اول وقت و انس با قرآن به دست آورده بود.

مرحوم آیت‌الله کشمیری در این باره می‌گوید: مرحوم شیخ حسنعلی نخودکی اصفهانی تا چهار سال در مشهد مقدس، هر شب تا صبح قرآن را ختم و به امام رضا(ع) هدیه می‌کرد تا به آن مقامات رسید.

 از دیگر کرامات شیخ نخودکی این بود که زمان وفات خود را پیش‌بینی کرد و همان‌طور که وعده داده بود، در روز یکشنبه هفتم شهریور 1321 در سن هشتاد سالگی به جوار حق شتافت و طبق وصیتی که کرده بود،‌ در صحن عتیق روبروی ایوان طلا در حرم مطهر رضوی تدفین شد.


* نماز اول وقت «شاه کلید» است


مرحوم شیخ بر خواندن نمازهای روزانه در اول وقت تأکید بسیار داشت و این نخستین وصیت او به فرزند خویش بود. این عارف حقیقی می‌گفت: اگر آدمی یک اربعین به ریاضت پردازد، اما یک نماز صبح از او قضا شود، نتیجه آن اربعین، «هَبَاء مَّنثُورًا» خواهد شد. (اشاره به آیه 23 سوره فرقان و به معنای پراکنده‌شدن ذرات غبار در هوا)

 جناب شیخ فرزندش را بر تهجد و نماز شب سفارش می‌کرد و می‌گفت: «بدان که در راه حق و سلوک این طریق، اگر به جایی رسیده‌ام، به برکت بیداری شب‌ها و مراقبت در امور مستحب و ترک مکروهات بوده است، ولی اصل و روح همه این اعمال، خدمت به ذراری (فرزندان) ارجمند رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم است.»

 نقل است جوانی نزد شیخ حسنعلی نخودکی اصفهانی آمد و گفت: سه قفل در زندگی‌ام وجود دارد و سه کلید از شما می‌خواهم!

قفل اول این است که دوست دارم یک ازدواج سالم داشته باشم، قفل دوم اینکه دوست دارم کارم برکت داشته باشد و قفل سوم اینکه دوست دارم عاقبت بخیر شوم.

 شیخ نخودکی فرمود: برای قفل اول، نمازت را اول وقت بخوان. برای قفل دوم نمازت را اول وقت بخوان. و برای قفل سوم هم نمازت را اول وقت بخوان!

جوان عرض کرد: سه قفل با یک کلید؟!

شیخ نخودکی فرمود: نماز اول وقت «شاه کلید» است.

منبع: جهان، مصاف


نوشته شده در دوشنبه 92/1/19ساعت 4:19 عصر توسط در انتظارِ آفتاب نظرات ( ) |

<      1   2   3   4   5   >>   >

Design By : Pichak