سفارش تبلیغ
صبا ویژن




























خدا از طریق آرزو هایمان مارا امتحان میکند .واز جایی که باور مان نمیشود دستانمان را میگیرد . شیطان از راه و کارهایی که در آن از خود مطمین هستیم و حواسمان نیست فریبمان میدهد. کسی که برای رسیدن به آرزوهایش از شیطان کمک بگیرد جز ذلت نصیبش نمی شود ،خداوند دیر میدهد اما زیباوباشکوه تورا به آرزوهایت می رساند.


نوشته شده در سه شنبه 92/1/27ساعت 8:40 صبح توسط در انتظارِ آفتاب نظرات ( ) |

فردا و دیروز با هم دست به یکی کردند....دیروز با خاطراتش مرا فریب داد....فردا با وعده هایش مرا خواب کرد....وقتی چشم گشودم امروز هم گذشته بود لقمان ع به فرزندش فرمود : اگر روزی گرفتار فقر و تهیدستی شدی آن را بین خود و خدایت نگهدار و به مردم اظهار نکن زیرا در نظر آنان خوار و کوچک خواهی شد. امام علی ع فرمود : هیچ چیز در دنیا ارزش آن ندارد که به خاطرش به ماتم بنشینی و و هیچ چیز در دنیا لیاقت آن ندارد که به خاطرش مستانه فریاد شادی سر کنی. امام علی ع فرمود : چون دیدی خداوند پیاپی بر تو نعمت ارزانی میدارد از او بیشتر بترس.


نوشته شده در سه شنبه 92/1/27ساعت 8:39 صبح توسط در انتظارِ آفتاب نظرات ( ) |

 


نوشته شده در سه شنبه 92/1/27ساعت 8:33 صبح توسط در انتظارِ آفتاب نظرات ( ) |


نوشته شده در دوشنبه 92/1/26ساعت 2:53 عصر توسط در انتظارِ آفتاب نظرات ( ) |

یک خطیب جمعه مدعی شد جنگ آمریکا با ایران به‌زودی شعله‌ور می‌شود و ظهور مهدی موعود[عج] در مسجدالحرام در شهر مکه نزدیک شده است.
شیخ "فتح‌الرحمن الحاج احمد محمد خیر" خطیب یکی از مساجد پایتخت سودان، در خطبه این هفته نمازجمعه منطقه "الصفا" واقع در خیابان "عبید ختم" در شرق فرودگاه بین‌المللی خارطوم، با بیان این ادعا گفت: «رخداد ظهور مهدی منتظَر بر اساس متون اسلامی موجود که در ترکیه و فرانسه و نیز در اختیار پاپ واتیکان است، بسیار نزدیک شده و این ظهور، به‌زودی واقع خواهدشد.»
وی افزود: «احادیث صحیحی در دست است که این ادعا را اثبات می‌کند.»
این خطیب سودانی تأکید کرد: «با اینکه این اتفاق به‌زودی در مسجدالحرام و در شهر مکه واقع در عربستان سعودی رخ خواهد داد، اما بر اساس تحقیقاتی که اینجانب روی کتب خطی داشته‌ام وی کشته نمی‌شود.»

 

وی بدون ارائه اسناد ادعایی خود، ادامه داد: «همان‌طور که شاهدیم و در رسانه‌ها نیز به چشم می‌خورد، جنگ آمریکا با ایران نیز بسیار نزدیک شده است.
خبرنگار روزنامه "المجهر" سودان که این خبر را نقل کرده گزارش داده است که نمازجمعه این هفته شیخ  "فتح‌الرحمن الحاج احمد محمد خیر" به قدری شلوغ بود که صدها نفر از نمازگزاران در حیاط‌های منازل اطراف مسجد به خطبه‌ها گوش می‌دادند.

منبع: موعود


نوشته شده در دوشنبه 92/1/26ساعت 12:0 عصر توسط در انتظارِ آفتاب نظرات ( ) |

امام جعفر صادق علیه السلام در حدیث شریفی ثواب خواندن سوره شریفه کوثر را بیان فرموده‌اند

 

امام جعفر صادق علیه السلام فرمودند: کسی که سوره مبارکه کوثر ار در نمازهای واجب و مستحب خود بخواند، خداوند تعالی در روز قیامت از حوض کوثر به او آب عطا می‌نماید که بیاشامد و مجلس او با رسول خدا صلی الله علیه و آله در بُن بهشت است.

متن حدیث:
عن ابی عبدالله علیه السلام قال: مَن کانَ قرائتُهُ " اِنّا اَعطَیناکَ الکُوثَر " فی فَرائِضِهِ وَ نَوافِلِهِ، سَقاهُ اللهُ مِنَ الکَوثَرِ یَومَ القِیامَةِ وَ کانَ مَحدِثُهُ عِندَ رَسُولِ اللهِ صَلّی اللهُ عَلیهِ و آلِهِ فِی أَصلِ طُوبی.


«ثواب الاعمال،صفحه273


نوشته شده در دوشنبه 92/1/26ساعت 11:46 صبح توسط در انتظارِ آفتاب نظرات ( ) |

روزنامه بهار در اقدامی ناشایست سالروز شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) را سالروز (وفات و ارتحال ملکوتی) عنوان نمود . این در حالیست که در تقویم رسمی کشور فردا یکشنبه سالروز شهادت درج شده و سراسر کشور تعطیل رسمی میباشد .

به گزارش موعود در حالیکه شیعیان و محبین اهل بیت (علیهم السلام)  در سالروز شهادت مظلومانه حضرت صدیقه طاهره، فاطمه زهرا (سلام الله علیها) بدست غاصبین خلافت و دشمنان خاندان ولایت، در سراسر جهان مجالس سوگواری بر پا نموده اند اقدام ناشایست دو روزنامه کشور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) که شهادت بانوی دوعالم را ارتحال و وفات عنوان نموده اند خشم بسیاری از شیعیان و محبین اهل بیت (علیهم السلام ) را بر انگیخت .
روزنامه بهار در اقدامی ناشایست سالروز شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) را سالروز وفات عنوان نمودند . این در حالیست که در تقویم رسمی کشور فردا یکشنبه سالروز شهادت درج شده و سراسر کشور تعطیل رسمی میباشد .
براستی مدیران این روزنامه کشور این چنین از بی سوادی مذهبی رنج می برند!؟ یا تفکرات وهابیت در برخی مطبوعات کشور نیز نفوذ نموده و متولیان فرهنگی در خواب غفلت بسر می برند و مجوزهای مطبوعات را بدون هیچ دقتی به مدیران آنان تقدیم می کنند.
امیدواریم این اقدام یک اشتباه بوده و این دو روزنامه هر چه سریعتر از ملت بزرگ ایران به دلیل این خطای فاحش عذرخواهی نمایند .
شایان ذکر است برخی از رسانه های نوشتاری با عنوانی چون عروج ملکوتی و ... از بکار بردن لفظ شهادت خودداری نمودند .

 

منبع: شیعه نیوز


نوشته شده در دوشنبه 92/1/26ساعت 11:44 صبح توسط در انتظارِ آفتاب نظرات ( ) |

<      1   2   3   4   5   >>   >

Design By : Pichak